Subject: 11390 Meremõisa bussipeatus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 14:32:44 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

-----Original Message-----
From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 10, 2025 12:31 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Ed: peatus

Tere!

Siin see kohaliku aktivisti murelik kiri tehtud projekti kohta. Leidsin 
arhiivist ülesse. See on tehtud 2021 aastal.

Loogiliselt arutledes kui seal pole maanteed ümber ehitatud siis saaks ehk 
hakkama kui vald telliks meilt uuesti kooskõlastamise.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

-----Algsõnum-----

Saatja: Tõnis Rätsep < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Saatmisaeg: teisipäev, 9. september 2025 11:27

Adressaat: Arvo Vahtra < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>

Teema: peatus

Lp. Arvo Vahtra

Tinterprojekt

Pöördun taas juba igaivana murega Teie poole. Kahjuks ei ole vald täiendava 
bussipeatuse Meremõisa rajamise osas edasi liikunud

Kuna Tinterprojekti poolt tehtud Meremõisa bussipeatuse projekti kohta on 
antud arvamus projekti  mittesobivuse kohta tänasel päeval , siis soovime 
Teilt sellekohast teavet. Arvamus laekus ühelt elanikult. Seega soovime 
teada, kas peatuste projekteerimisnõuded on selliselt muutunud, et tehtud 
projekti ei vasta uutele nõuetele?

Teine küsimus puudutab hindu. Milline oleks kaudselt lihtsaim ja odavaim 
variant, et oskaksime seda seostada valla eelarveliste võimalustega kuna 
valla ressursipuudus tuuakse jätkuvalt vastuseks projekti teostuse 
venimisel.

Tänan kui leiate aja vastata

Lugupidavalt,

Tõnis Rätsep

Meremõisa küla

Lääne-Harju vald